اپلیکشن هااخباراینستاگرامشبکه های اجتماعی

در هفته چند پست در اینستاگرام انتشار دهیم؟

در هفته چند پست در اینستاگرام انتشار دهیم؟ سلام دوستان به واسطه ی قانون های جدید اینستاگرام طبق آخرین الگوریتم اینستاگرام ، هر پست به صورت جداگانه رتبه بندی میشود.اینکه شما هر چند روز یکبار پست منتشر کنید یا روزی چندبار پست منتشرکنید هیچ تاثیری در رتبه ای که پست های شما در صفحه Home اینستاگرام دارد، ندارد.

اما نکته ای که وجود دارد این است که در همین الگوریتم رتبه بندی پست های اینستاگرام Likelihood یکی از مهمترین فاکتور ها است.

این Likelihood بررسی میکند که هر کاربر چند درصد از پست های شما را لایک کرده است، یاآنها را دوست داشته است.

طبق همین فاکتور وقتی که شما تعداد زیادی پست در یک روز منتشر میکنید، اگر همه پست های شما کیفیت لازم را نداشته باشند ورضایت خوبی از فالوورهای شما دریافت نکنند باعث میشود که به مرور زمان پست های شما رتبه خودشان را کم کم از دست بدهند.

از طرف دیگر اگر تعدا پست های شما خیلی کم باشد این موضوع هم باعث میشود که کاربر هم به مرور زمان ارتباط را با شما کمتر کند، که این موضوع هم به این اصل بر میگردد که : کاربران ترجیح میدهند با صفحه هایی درارتباط باشند که آنها هم باهاشون در ارتباط باشند.

در هفته چند پست در اینستاگرام انتشار دهیم؟ ،کم شدن پست ها هم باعث میشود که ارزش پست های شما کاهش پیدا کند و همانطور که میدانید ارزش پست نیز یکی دیگر از مهترین فاکتور ها در رتبه بندی پست ها و پیچ شما در اینستاگرام است.

کیفیت وتعداد پست ها باید در تعادل خوبی باشند و هیچ یک باعث این نشود که دیگری آسیب ببیند یعنی نه آنقدر پست منتشر کنید که کیفیت پست ها کاهش پیدا کند و نه آنقدر کم پست منتشر کنید که ارزش پست ها کاهش پیدا کند

امید وارم مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا