اپلیکشن هااخبارنرم افزار

سرویس های پولی یوتیوب ، معرفی و نقد اجمالی

سرویس های پولی یوتیوب ، معرفی و نقد اجمالی .یوتیوب به عنوان بزرگترین و مشهورترین سرویس اشتراک ویدئوبرای همه ی ما آشناست.این سرویس که تخت مالکیت گوگل است ،دارای امکانات زیادی است.عده ی زیادی از ما در شرایط کنونی وقت خود را صرف در فضای مجازی و خصوصا در یوتیوب صرف می کنیم.قرنطینه ی خانگی و عدم قطعیت مدت زمان لازم برای مهار ویروس جدید ما را از برنامه ریزی دور کرده است.همین باعث شده بیشتر به تفریخ و وب گردی بپردازیم.این کار پس از مدتی ما را با مخدودیت ها و گیر و گرف ت های شدید و علی الخصوص تبلیغات های پی در پی مواجه می کند.برای خلاصی از آن ها راهکار استفاده از سرویس های پولی است.

کاربران یوتیوب، امکانی پولی برای ثبت‌نام و عضویت ماهانه دارند .

که به‌ نام یوتیوب پریمیوم (Youtube Premium) شناخته می‌شود.

یوتیوب با ادعای بهبود تجربه‌ی استفاده از بزرگ‌ترین سرویس اشتراک ویدئو در اینترنت، این سرویس ثبت‌نامی را ارائه می‌کند.

یوتیوب پریمیوم چیست؟

یوتیوب پریمیوم، یک سرویس پولی در یوتیوب است که خدمات را به صورت ارائه اشتراک های ماهانه به کاربران در اختیار آن ها قرار می دهد.. پخش ویدئو بدون نمایش تبلیغات، پخش در حالت آفلاین و از همه مهم‌تر، محتوای ویژه‌ی تولیدشده توسط تولیدکننده‌های اختصاصی یوتیوب، از قابلیت‌‌های سرویس پریمیوم هستند. کاربران با پرداخت ماهانه ۱۱/۹۹ دلار عضو سرویس پریمیوم می‌شوند که شامل سرویس Youtube Music Premium نیز هست.

سرویس های پولی یوتیوب

سرویس های پولی یوتیوب ، معرفی و نقد اجمالی .

به صورت کلی ویژگی های پولی یو تیوب زیاد هستند.

آنچه بیشتر باعث سردر گمی عدم وجود الگوریتم خاص نام گذاری ان هاست.

در زیر به صورت تیتروار چند امکان را به شما معرفی می کنیم.

  • یوتیوب پریمیوم‌: سرویس اصلی پولی و اشتراکی یوتیوب
  • یوتیوب موزیک: سرویس جدای استریم موسیقی که با اپلیکیشن اختصاصی، دسترسی بدون هزینه به انواع موسیقی ها راممکن می‌کند.
  • یوتیوب موزیک پریمیوم: نسخه‌ی اشتراکی و پولی یوتیوب موزیک که با پرداخت ماهانه ۹/۹۹ دلار فعال می‌شود. این اشتراک قابلیت‌هایی همچون پخش موسیقی در پس‌زمینه، دانلود و پخش آفلاین و کیفیت بالاتر موسیقی را به کاربر ارائه می‌کند. این اشتراک را می‌توان به‌عنوان بخشی از اشتراک ماهانه‌ی یوتیوب پریمیوم هم دریافت کرد. درحال‌حاضر این سرویس شامل دسترسی به گوگل پلی موزیک هم می‌شود، اما به‌زودی به‌صورت کامل جایگزین آن خواهد شد.
  • یوتیوب تی‌وی: سرویس پخش زنده‌ی برنامه های تلویزیون شبیه به Hulu و سرویس‌های دیگر که امکان مشاهده‌ی برنامه‌های تلویزیونی والبته امکان ضبط DVR به‌کمک سرویس‌های ابری را فراهم می‌کند.
  • یوتیوب کیدز: اپلیکیشن اختصاصی برای کودکان که محتص برنامه های مناسب سن کودکان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا