ترفند هاترفند های ویندوزرایانه ای

چگونه از سیستم خود در ویندوز ۱۰ بکاپ بگیریم؟

سلام عرض می کنم خدمت کاربران عزیز سایت زرین هور امروز قصد دارم در این پست آموزش پشتیبان گیری از تنظیمات، اطلاعات و در نتیجه کل سیستم رو بزارم تا انتهای پست با ما همراه باشید.

شاید براتون پیش اومده که به دلایل متعددی مجبور شدید که ویندوز سیستمتون رو عوض کنید و یا دوباره نصب کنید، اما هیچ راه چاره ای برای ذخیره کردن تنظیمات و اطلاعات ویندوز قبلی تون نداشتید امروز در این پست قصد دارم که راه چاره رو بهتون نشون بدم پس تا آخر پست با ما همراه باشید.

برای پشتیبان گیری یا به اصطلاح بکاپ‌گیری از سیستمتون در ویندوز ۱۰ باید طبق مراحل زیر اقدام نمایید:

به مسیر Control Panel/ Backup and Restore بروید.

بعد از کلیک کردن بر روی گزینه مورد نظر در پنجره‌ی باز شده بر روی create a system image کلیک کنید.

بعد از کلیک بر روی create a system image یک پنجره دیگر برای شما باز می شود که از شما می خواهد محل ذخیره شدن بکاپ رو تعیین کنید و اینکه مشخص کنید که ویندوز روی خود هارد سیستم، روی DVD و یا در فضای ابری ذخیره شود شما باید با توجه به شرایط خودتون یک از این گزینه ها را انتخاب کنید.

پس از انتخاب کردن گزینه مورد نظر بر روی next کلیک کنید تا به مرحله ی بعدی بروید و درایو هایی که میخواهید از آن بکاپ بگیرید را انتخاب کنید، توجه کنید که درایو C را حتما انتخاب کنید در غیر این صورت هیچ تنظیماتی از ویندوز در بکاپ ذخیره نمی شود.

روش بازگردانی اطلاعات بکاپ در ویندوز ۱۰

Restore your files with File History در قسمت جستجوی ویندوز سرچ کنید و بعد از پیدا شدن بر روی آن کلیک کنید و فایل بکاپ را انتخاب کرده و مراحل را طی نمایید تا اطلاعاتتون کاملا بازگردانی بشه

امیدوارم از این پست نهایت استفاده را برده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا