نرم افزار

معرفی ۳ نرم افزار جذاب برای سرگرمی در کامپیوتر

معرفی ۳ نرم افزار جذاب برای سرگرمی در کامپیوتر

معرفی ۳ نرم افزار جذاب برای سرگرمی در کامپیوتر

سرگرمی های کامپیوتری این روزها به یکی از بخش های مهم زندگی مردم تبدیل شده است. خواه ناخواه بخشی از روز یا شب ما را پر می کند . در این مطلب به معرفی ۳ نرم افزار جذاب برای پر کردن اوقات فراغت می پردازیم .

معرفی ۳ نرم افزار جذاب برای سرگرمی در کامپیوتر

نرم افزار Stellarium

اگر از طرفداران نجوم هستید و یا دوست دارید آسمان را یک بار هم که شده با دقت در شب مشاهده نمایید. این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم . آسمان شب یکی از نعمت های طبیعت که خداوند آن را در اختیار بشر قرار داده تا بتواند با آن ارتباط برقرار کند .

آسمان شب بسیار زیبا و دل انگیز است و دیدن سیاره ها و ستاره ها که مانند نگین در آسمان شب می درخشند .قدرت خالق آن ها را بسیار زیبا منعکس می کند .این نرم افزار مانند یک دوربین شکاری یا تلسکوپ عمل می کند . شما با کمک آن قادر به دیدن ۱۲۰۰۰۰ ستاره از نمای نزدیک می شوید .

متاسفانه بسیاری از علاقه مندان به نجوم به دلیل نداشتن امکانات و تلسکوپ قادر به دیدن این شگفتی ها نیستند . اما نگران نباشید زیرا بدون صرف هیج گونه هزینه ای و تنها با دانلود نرم افزار stellarium می توانید آسمان شب و ستارگان را سه بعدی ببینید.

آسمان شب و ستارگان

نرم افزار Earthview

نرم افزار Earthview به عنوان تصویر زمینه دسکتاپ و محافظ صفحه نمایش عمل می کند که صفحه نمایش را با تصاویری از زمین با سایه های شب و روز زیبا و دلنواز می کند . کیفیت تصاویر با وضوح بالا و رنگارنگ این مو ضوع را بیش از پیش قشنگ تر جلوه می دهد .

وضوح این تصاویر حتی بالاتر از ۱۲۰۰*۱۶۰۰ می رود . این برنامه قابلیت نمایش نقشه جهان و مناطق شهری ، چراغ های شهر ، اثرات جوی ، ابرها ، نمایش زمان های محلی و … را دارا می باشد .

کره زیبای زمین

نرم افزار Mosaizer

نرم افزارMosaizer یک نرم فزار قدرتمند است که به شما این امکان را می دهد تا تصاویر خود را به صورت موزاییک دربیاورید. حتما بیشتر کاربران در برنامه ها یا جایی دیگر تصاویری را دیده اند که به صورت تکه تکه یا پازل هستند . ولی تا حالا از خود سوال کرده اید این تصاویر چگونه پدید می آیند؟

جواب شما این نرم افزار است.از ویژگی های این نرم افزار می توان اشاره کرد به محیطی ساده و در عین حال جذاب ، دارای ابزارهای متنوع ، دارای قابلیت تکه تکه کردن عکس ، ویرایش تصویر و .. می باشد

نرم افزارهای سرگرمی
پازل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا