اخبار

ماوسی برای گیمر ها ،ماوسی ۴۰ دلاری گیمینگ (Viper Mini)

ماوسی برای گیمر ها ،ریزر مرداد ماه امسال از ماوس گیمینگ وایپر (Viper) رونمایی کرد و آنرا سبک ترین ماوس خود نامید. حال این شرکت ماوس وایپر مینی (Viper Mini) را معرفی کرده که با تنها ۶۱ گرم وزن، از وایپر ۶۹ گرمی نیز سبک‌تر است.

ریزر وایپر مینی کوچکتر و سبک تر از وایپر است و خبر خوب اینکه با توجه به قیمت ۴۰ دلاری‌اش که حدوداً نصف قیمت وایپر است، بسیاری از ویژگی های سخت افزاری و ظاهری مدل گران تر را حفظ کرده است.

ماوس وایپر مینی از سوئیچ های اپتیکال بهره مند است که به گفته ریزر طول عمر آنها تا ۵۰ میلیون کلیک خواهد بود. سوئیچ های اپتیکال علاوه بر دوام بیشتر، سیگنال ها را با سرعت بیشتری به کامپیوتر منتقل کرده و نسبت به سوئیچ های مکانیکی، درصد خطای کمتری دارند.

ماوسی برای گیمر ها ،وایپر مینی همانند مدل وایپر که توسط افراد راست دست و چپ دست قابل استفاده بود، قابلیت استفاده توسط افراد دست چپ را دارد، ولی برخلاف مدل وایپر که در هر دو طرف دکمه داشت، دکمه های وایپر مینی تنها با انگشت شست دست راست به راحتی در دسترس هستند. DPI این مدل نیز نصف مدل وایپر و حداکثر ۸۵۰۰ اعلام شده است. به کمک نرم افزار Synapse می توان نورپردازی LED را تغییر داد و لوگو یا قسمت انتهایی ماوس را روشن کرد.

ریزر در قسمت تحتانی وایپر مینی از پُلی تترافلوئورو اتیلن یا به اختصار PTFE استفاده کرده که به چسبندگی بهتر ماوس حین حرکت روی پد منجر می شود. ریزر از این ماده در بسیاری از ماوس های خود استفاده می کند که حس بهتری را حین کار کردن با ماوس منتقل می کند.

ماوس ریزر وایپر مینی با قیمت ۴۰ دلار از سایت رسمی ریزر قابل خریداری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا