اپلیکشن ها

آموزش دیلیت اکانت پیام رسان سروش

آموزش دیلیت اکانت پیام رسان سروش


ما را در تلگرام دنبال کنید.

 


مقدمه‌ای در رابطه با برنامه پیام رسان سروش (Soroush)

________________________

سروش یا Soroush یک اپلیکیشن پیام رسان جدید و ایرانی محسوب می‌شود که برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شده است. این برنامه قدرت و سرعت عملکرد خوبی دارد و از نظر رابط کاربری بسیار شبیه به اپلیکیشن‌های پیام رسان دیگری همچون تلگرام است. قابلیت گفتگوی متنی دو نفره یا گروهی، امکان ایجاد کانال، قابلیت برقراری تماس صوتی، قابلیت لایک کردن پست‌ مخاطبین، امکان ایجاد نظرسنجی، امکان اشتراک‌گذاری ویدئو، عکس و استیکر و … برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن پیام رسان سروش (Soroush) محسوب می‌شوند.

شاید جالب باشد که بدانید اپلیکیشن سروش (Soroush) این امکان را در اختیار ادمین کانال‌ها قرار می‌دهد تا برخلاف تلگرام بتوانند تعامل دو طرفه داشته باشند. بدین صورت امکان شریک کردن کاربران در ارسال پست فراهم شده است. به طور کلی برنامه پیام رسان سروش یک مسنجر کاربردی است. به منظور استفاده از این برنامه باید در آن یک اکانت اختصاصی بسازید. با دیلیت این اکانت در هر زمان، تمام اطلاعات پیشین شما برای همیشه پاک می‌شود و قابل بازیابی نخواهد بود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت در برنامه سروش (Soroush) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.


آموزش تصویری حذف اکانت در برنامه سروش (Soroush)

________________________

همانطور که اشاره داشتیم، حذف اکانت برنامه سروش (Soroush) به طور همیشگی انجام می‌شود. این موضوع به آن معناست که پس از دیلیت کردن اکانت در برنامه سروش (Soroush) قادر به بازیابی اطلاعات خود نخواهید بود و به منظور استفاده مجدد از این مسنجر باید یک اکانت جدید بسازید. به منظور حذف اکانت برنامه سروش (Soroush) مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا برنامه سروش (Soroush) را اجرا کنید و مانند عکس فوق، آیکون سه خطا مربوط به منوی برنامه را لمس نمایید.

 

حال باید گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.

در این مرحله باید گزینه حساب کاربری را لمس کنید.

سپس آیکون سه نقطه موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نمایید.

 

گزینه غیر فعال سازی کاربر را لمس کنید.

حال باید بار دیگر در صفحه جدید ارائه شده گزینه غیر فعال سازی حساب کاربری را لمس کنید تا پروسه حذف اکانت برنامه سروش (Soroush) تایید و تکمیل شود.


دانلود سروش:


نسخه ی اندروید …


نسخه ی ای یو اس …


نسخه ی ویندوز …


نسخه ی لینوکس …


نسخه ی مک …


 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا