ترفند هاترفند های IOSترفند های ویندوزترفندهای اندروید

ترفند های جذاب گوگل که نمی دانستید!

ترفند های جذاب گوگل که نمی دانستید! : همه ما گوگل رو میشناسیم و با بعضی از امکانات جذاب اون آشنایی داریم. امروز میخوایم چند تا ترفند ساده تر اما کاربردی از گوگل رو به شما آموزش بدیم که حتما یه جایی به کارتون میاد.

مترونوم:

مترونوم از ابزار آلات موسیقی است که شاید در بعضی از مواقع مترونوم در دسترس نباشد، با یک سرچ ساده در گوگل با عنوان Metronome استفاده کنید.

دیدن حیوانات با گوگل!

بله! شما با گوگل میتونید اکثر حیواناتی که دوست دارید رو تو خونه و کنار خودتون مشاهده کنید. کافیه نام اون حیوانی رو که دوست دارید، توی گوگل سرچ کنید، نیازم نیست حتما انگلیسی بنویسید. برای مثال حیوان پاندا! البته، متاسفانه این امکان توی سیستم عامل ویندوز در دسترس نیست و فقط برای موبایل ها در دسترس هستش. برای استفاده از این قابلیت ابتدا بر روی گزینه View in 3d Mode ضربه بزنید.

ترفند های جذاب گوگل که نمی دانستید!

بعد از وارد شدن به این قسمت، میتوانید با استفاده از قابلیت AR آن را در فضای واقعی مشاهده کنید. توجه کنید برای استفاده از این قابلیت دستگاه شما باید از لنز AR پشتیبانی کند. دستگاه های واجد شرایط باید حداقل از Android 9 و IOS 13 پشتیبانی کنند.

توجه کنید برای استفاده از قابیلت AR، باید VPN شما روشن باشد.

ترفند های جذاب گوگل که نمی دانستید!

بر روی گزینه View in Your Space کلیک کنید. به همین راحتی، هم اکنون شما میتوانید حیوان مورد نظر خودتون رو مشاهده کنید.

حل معادلات ریاضی توسط گوگل Lens!

در حال حاضر اپ گوگل لنز روی اکثر گوشی های اندرویدی نصب شده که خیلیا قابلیت های جالبش رو نمیدونن. شما میتونید توسط گوگل لنز، معادلات ریاضی رو به صورت یه عکس خیلی ساده حل کنید! فقط کافیه وارد Google Lens بشید، وارد قسمت Home بشید، و در آخر از معادله خودتون عکس بگیرید و تمام! به همین سادگی!، فقط توجه داشته باشید که نباید معادلات رو فارسی بنویسید، برای مثال عدد هفت فارسی رو V در نظر میگیره، پس حواستون باشه که معادلات رو انگلیسی بنویسید.

ترفند های جذاب گوگل که نمی دانستید!

اسپینر با گوگل!

خیلی راحت، با سرچ کردن عبارت SPINNER میتونید یه اسپینر رو توی گوگل اجرا و مشاهده کنید! شما میتونید از این گردونه ها برای قرعه کشی هم استفاده کنید!

همچنین شما با کلیک بر روی Fidget<->Number بین اسپینر عادی و گردونه انتخاب کنید.

خیلی تشکر میکنم که تا آخر این مقاله همراه ما بودید، با تشکر، گروه فنی حرفه ای زرین هور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا