اپلیکشن هااندرویدترفند هاترفندهای اندرویددانلود رایگانرایانه ایسایت و اپلیکیشننرم افزار

حذف تبلیغات های اضافی درون برنامه‌ها

لطفا صبر کنید...

حذف تبلیغات های اضافی درون برنامه‌ها ، تبلیغات اینترنتی از اولین روزهای پیدایش اینترنت روز به روز با اشکال مختلف به تعدادشان اضافه شده تا جایی که هم اکنون سایتی در بین وب سایت و سرویس های مطرح نیست که حداقل یک تبلیغ چشمک زن در آن وجود نداشته باشد!

از مزایای مسدود شدن تبلیغات اینترنتی ،می توان به افزایش محسوس لود شدن سایت ها در کلیه سیستم ها و گوشی های هوشمند اشاره نمود، اگر در حین وب گردی در گوشی های هوشمندتان دقت کرده باشید ،در برخی از سایت ها علاوه بر سرعت پایین لود سایت بدنه گوشی تان در برخی از وب سایت ها داغ تر می شود .! که دلیل اصلی آن درگیر شدن پردازشگر گوشی جهت لود کردن تک تک عناصر موجود در سایت می باشد ، که این عناصر شامل تبلیغات موجود در سایت هم می شوند. این دسته از تبلیغات عمدتا دارای حجم زیادی هستند، در نتیجه با افزایش استهلاک گوشی و افزایش میزان مصرف بسته اینترنت، به ضرر و زیان شما خواهد بود.

حذف تبلیغات های اضافی درون برنامه‌ها ، میزان مصرف بسته های اینترنتی با توجه به دستورالعملی که وزارت ارتباطات به اپراتورهای تلفن همراه و شرکت های ارائه دهنده اینترنت ADSL ارسال نموده ، از اهمیت زیادی برخوردار است. که با توجه به افزایش هزینه های پهنای باند سایت های خبری مانند تابناک،زومیت ، نیاز به استفاده از تبلیغات جهت پوشش هزینه های جانبی ضروری تر از قبل می باشد، لذا در صورت استفاده از مسدودکننده تبلیغات می توانید از نظر مالی صرفه جویی مناسبی در هزینه های روزانه خود داشته باشید، زیرا با مسدود شدن تبلیغات حجم دیتای مصرفی تان کمتر خواهد شد.

نرم افزارهای مورد استفاده

تا قبل از سال ۲۰۱۸ ، افزونه Adblock Plus را می توانستیم بهترین افزونه در این زمینه بدانیم، اما بعد از تغییرات بنیادی که برای مرورگر فایرفاکس در این سال رخ داد طبیعتا افزونه هایی مانند Adblock Plus هم دچار تغییراتی شدند، و میزان دسترسی شان به مرورگرها کمتر از گذشته شد از این رو بسیاری از امکانات نسخه های قبلی در نسخه جدید به صورت کامل حذف شده اند، اما خوشبختانه افزونه های جایگزین دیگری وجود دارد که عملکردی به مراتب بهتر از Adblock Plus دارند.

لطفا صبر کنید...

حذف تبلیغات های اضافی درون برنامه‌ها ، اپلیکیشن جدید و پیشنهادی من به شما اپلیکیشن لونا(luna)هست.شما میتوانید این اپلیکیشن رو هم برای اندروید(ََAndroid) و هم برای آی‌او‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اس(ios) دانلود کنید و از شر تبلیغات مزاحم برنامه ها و سایت ها خلاص شوید.

لطفا صبر کنید...

کافیست این اپلیکیشن رو دانلود کنید و سپس آن را اجرا کرده و از وب گردی بدون تبلیغات لذت ببرید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا