اپلیکشن هااندرویدترفند هاترفندهای اندرویدتکنولوژیدانلود رایگانسایت و اپلیکیشنشبکه های اجتماعی

شیوه‌ی خواندن پیام‌های پاک‌شده در واتساپ

شیوه‌ی خواندن پیام‌های پاک‌شده در واتساپ ، میخوایم یک نرم افزار کاربردی و ساده جهت نمایش پیام های حذف شده در واتساپ به شما معرفی کنیم!پس ما را دنبال کنید.

WhatsApp یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان در اندروید است. WhatsApp اندروید به یکسری ویژگی‌های منحصر به فرد مجهز شده است که استفاده از آن را برای طرفدارانش ساده‌تر و جذابتر می‌کند.

اگر مدتی از WhatsApp استفاده کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که این پیام رسان قابلیت حذف پیام‌ها را در اختیار کاربرانش قرار داده است. این قابلیت سال گذشته معرفی شد و گزینه‌ای را در اختیار شما می‌گذاشت تا بتوانید پیام‌های ارسال شده تا ۷ دقیقه گذشته را پاک کنید.

اما به نظر می‌رسد بعد از پاک شدن این پیام‌ها در هر دو سمت فرستنده و گیرنده، هنوز هم می‌توان این پیام‌ها را بازیابی کرد. در واقع، وقتی کسی پیامی‌ را برای شما ارسال می‌کند، این پیام در تاریخچه Notification ذخیره می‌شود و کاربران می‌توانند به سادگی به تاریخچه Notification خود دسترسی داشته و این پیام‌های حذف شده را بخوانند.

قابلیت دسترسی به تاریخچه اطلاع رسانی یا Notification Log روی همه تلفن های هوشمند اندروید موجود نیست، به همین دلیل کاربران باید از یک اپلیکیشن ثالث برای خواندن پیام‌های WhatsApp استفاده کنند.

اگه کسی به شما پیام داد و بعدا اون رو پاک کرد ،اما شما دوست داشتید اون پیام رو ببینید چیکار میخواید بکنید؟؟؟!

Restory – Reveal deleted messages

شیوه‌ی خواندن پیام‌های پاک‌شده در واتساپ ، این برنامه یک برنامه کاربردی است،که که این امکان رو به ما می دهد تا پیام های پاک شده در واتساپ رو به راحتی ببینیم.

اول باید وارد پلی استور میشیم و عبارت restory سرچ میکنیم و عکس زیر رو برای ما میاره که باید برنامه مشخص شده(Restory – Reveal deleted messages) رو در اولین گام دانلود کنیم.

وارد برنامه می شویم و مجوز های دسرسی رو برای اون فعال میکنیم،و وارد برنامه میشیم میشیم.

حالا برای امتحان وارد یک اکانت واتساپ میشیم و برای اکانت خود یک پیام ارسال میکنیم و بعدا اون رو برای دو طرف پاک میکنیم!

حال به داخل برنامه(Restory – Reveal deleted messages)میرویم و میبینیم که یک پیام خوانده نشده داریم که میتونیم اون رو باز کنیم و پیام حذف شده که مارو کنجکاو کرده بود مشاهده کنیم! به همین سادگی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا