ترفند هاترفند های IOSترفندهای اندرویدنرم افزارنرم افزار

حجم صدای گوشی و راهکار افزایش آن

حجم صدای گوشی: گوشی های هوشمند دارای قابلیت های متعددی هستند که هر یک از ما بنابر فعالیت و زمینه شغلی که داریم، قابلیتی خاص از گوشی برایمان مهم است. برای مثال برای گیمرها، طبیعتا رم و حافظه گوشی و برای علاقمندان عرصه موسیقی نیز طبیعتا اسپیکرهای گوشی لازم است.

تنظیمات تقویت صدا در اندروید

مرحله ۱:

به قسمت تنظیمات(setting) تلفن همراه اندرویدی خود مراجعه کنید.

مرحله ۲:

جهت تقویت صدا در گوشی اندروید خود می بایست گزینه Sounds and Vibration را لمس کنید.

افزایش صدا در گوشی های اندروید

مرحله ۳:

در صفحه بعدی روی گزینه Volume بزنید تا به بخش کنترل تنظیمات صوتی تلفن همراه هدایت شوید.

افزایش صدا در گوشی های اندروید

مرحله ۴:

در صفحه باز شده میزان ولوم بخش های مختلف تلفن همراه نمایش داده می شود. حجم ولوم ها را به میزان دلخواه افزایش دهید این اقدام منجر به حل مشکل کم شدن صدای گوشی خواهد شد.

حجم ولوم ها را به میزان دلخواه افزایش دهید.

بدین ترتیب طی یک فرایند ساده می توانید تنظیمات تقویت صدا در اندروید را مدیریت کرده و به حل مشکل پایین بودن صدای گوشی بپردازید. برنامه افزایش صدای گوشی اندرویدی روش دیگری است که کاربران زیادی به واسطه آن تنظیمات صوتی گوشی خود را مدیریت می کنند.

تنظیم کردن اکولایزر

روش دیگری که شما با استفاده از آن می توانید اقدام به افزایش صدای گوشی اندروید کنید، استفاده از اکولایزر داخلی گوشی می باشد که صبیعتا می تواند به شما کمک حائل اهمیتی نماید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است حتما و حتما به این تنظیمات مراجعه کنید و در صورت امکان، تغییراتی را در آن اعمال کنید؛

تنظیمات صدای گوشی
  1. از منو کاربری گوشی اندرویدی وارد تنظیمات شوید.
  2. گزینه “Sound and vibration” را از تنظیمات انتخاب کنید.
  3. اینک گزینه “Sound quality and effects” را انتخاب کنید.
  4. سپس گزینه “Equalizer” را انتخاب نمائید.
  5. در نهایت به قسمت اکولایزر دسترسی پیدا کردید و با جابجا کردن آپشن هایی که در این صفحه وجود دارند می توانید سبک موسیقی را تغییر دهید که طبیعتا می تواند به بالا بردن صدای گوشی کمک کند. توجه داشته باشید برای تغییر تنظیمات اعمال شده به حالت اول، گزینه “Normal” را انتخاب کنید.

برنامه برای تقویت صدای گوشی اندروید

در دو روش قبلی به چگونگی مدیریت تنظیمات صدای گوشی اندروید پرداختیم به گونه ای که بتوانید در راستای حل مشکل کم شدن صدای گوشی گام بردرید. اما جالب است بدانید که برنامه افزایش صدای گوشی نیز ارائه شده که به واسطه آن قادر به بالا بردن کیفیت صدای موبایل خواهید بود.

در رابطه با افزایش صدا در گوشی های اندروید برنامه های متعددی ارائه شده است که می توانید به وسیله آنها تا حدودی صدای خروجی یا حجم صدای بلندگو های متصل به موبایل را افزایش دهید و در خصوص حل مشکل کم شدن صدای گوشی اندروید اقدام کنید. 

ممکن است این افزایش صدا عامل افت کیفیت شود. از جمله برنامه های افزایش صدای گوشی اندروید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

Super Volume Booster:

 با دانلود برنامه Super Volume Booster از قابلیت های بی نظیری برای ایجاد تغییرات و افزایش صدایی که از بلندگوی شما خارج می شود بهره مند خواهید شد. دارای بوستر ولوم هنگام پخش موزیک و بازی می باشد. یکی دیگر از قابلیت های جالب این برنامه دارا بودن Spectrum است که هنگام پخش موزیک برای شما جلوه های بصری نمایش می دهد.

Volume Booster GOODEV

اگر هدف شما بالا بردن صدای گوشی بیش از حد مجاز و معمول است می توانید در خصوص دانلود نرم افزار افزایش صدا اقدام کنید. این برنامه محیط کاربری بسیار ساده ای دارد و به راحتی به وسیله آن می توانید صدای خروجی موبایل را از حد مجاز هم بالاتر ببرید و هنگام پخش فایل های صوتی از این قابلیت استفاده کنید.

equalizer:

می توان گفت Equalizer بهترین برنامه افزایش صدای موبایل اندرویدی است. به واسطه قابلیت های این نرم افزار می توانید بیس و افکت های مختلف را تغییر دهید. کاربری این گونه برنامه ها بسیار ساده است.

Sound assistant : 

انتخاب برنامه و مسئولیت استفاده از این اپلیکیشن ها بر عهده کاربر می باشد! با این برنامه ها ممکن است تلفن همراه شما متحمل فشار بیشتری گردد چرا که منابع تلفن همراه را تا حدودی به خود اختصاص می دهند.

این برنامه یکی از برنامه های کاربردی برای افزایش صدای گوشی می باشد که یک برنامه شناور می باشد و با این تفاوت که وقتی شما دکمه های کنترل صدای گوشی را بفشارید، بر روی صفحه قابل مشاهده خواهد بود. از مهم ترین قابلیت های این برنامه می توان به اکولایزر و دسترسی سریع به اکولایزر اشاره کرد که طبیعتا یک برنامه کاربردی می باشد. برای دانلود این برنامه از فروشگاه گوگل پلی بر روی این لینک کنید.

MX Player : 

این برنامه بدون شک یکی از محبوب ترین برنامه ها می باشد که همه ما تجربه استفاده از آنرا داشته ایم و داریم. از این رو اگر شما در حال مشاهده ویدیو هستید، با استفاده از این برنامه می توانید صدای گوشی را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. برای دانلود این برنامه بر روی این لینک از فروشگاه گوگل پلی کلیک کنید.

VLC :

 برنامه VLC نیز یکی دیگر از برنامه هایی می باشد که اکثرا تجربه کار با آنرا داشته ایم و همانند برنامه mx player، یک برنامه کاربردی و حرفه ای برای افزایش صدا می باشد که تا ۲۰۰ درصد هم این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد. از این رو برای تنظیم این قابلیت باید از منو تنظیمات وارد Preferences شوید و از بخش Video گزینه Audio boost را انتخاب کنید. برای دانلود این برنامه از طریق این لینک از فروشگاه گوگل پلی اقدام کنید.

تمیز کردن اسپیکر گوشی

اسپیکر گوشی

گاهی اوقات ممکن است به دلیل قرار گرفتن گوشی در محیط های مختلف، میزان اندکی گرد و غبار و یا حتی تکه سنگ های بسیار ریزی وارد اسپیکر گوشی شوند و در نهایت میزان خروجی که داشتند را به مرور از دست خواهند داد. از این رو اگر وقت اضافه دارید، توصیه می شود حتما با استفاده از یک خلال دندان و گوش پاک کن، اقدام به تمیز کردن اسپیکر گوشی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا