اپلیکشن هااینستاگرامترفند هاتکنولوژیشبکه های اجتماعینرم افزار

تغییرات الگوریتم اینستاگرام درسال ۲۰۲۰

تغییرات الگوریتم اینستاگرام درسال ۲۰۲۰ , الگوریتم اینستاگرام نیز پیرو گوگل است و همچنین فاکتورهای خاص خود را دارند . کسانی که میخواهند پس از انتشار پست ، پست ها را بهتر در معرض نمایش قرار دهند باید بتوانند ترفندهای اینستاگرام را از تجربیات خود و دیگران همگام با تغییرات الگوریتم اینستاگرام آنالیز کرده و برای رقابت و افزایش فالوور واقعی و کسب رضایت اینستاگرام دنبال کنند .

۱-تعامل کنید

در تغییرات الگوریتم اینستاگرام هیچ چیز مهمتر از تعامل نیست. اگر می خواهید حساب خود را رشد دهید و به جذب فالوور اینستاگرام خود کمک کنید ، باید وقت خود را برای تعامل با دیگران اختصاص دهید.

  • با فالوورهایی که بیشتری فالوورهای آنها واقعی هستند تعامل کنید.
  • در تعامل در اینستاگرام درج سوالات مفید در استوری و خواستار نظر سنجی باید صورت گیرد.
  • برای شروع گفتگو ، سؤالاتی را مطرح کنید.
  • به تمام نظرات خود پاسخ دهید و مکالمه را در نظرات ادامه دهید.
  • با گذاشتن نظرات واقعی و معنادار در پستهای خود با افرادی با علاقه های مشابه صحبت کنید.
  • که نوع مشابهی از مطالب را برای شما ارسال می کنند.
  • به افرادی که دارای نظرات “خوب” نیستند ، اسپم ندهید و برای آنها  وقت بگذارید.
  • در واقع کاری کنید تا پست  را ببینید و  وقت بیشتری در کپشن شما صرف کند.

نتیجه گیری تعامل در اینستاگرام:

تغییرات الگوریتم اینستاگرام درسال ۲۰۲۰ , اینکه الگوریتم در حال حاضر چگونه کار می کند این است که نظرات بسیار مهم تر و ارزشمندتر از لایک کردن هستند. هرچه نظرات بیشتری دریافت کنید ، افراد بیشتری در اینستاگرام پست شما یا استوری ( استوری تنها در قالب کلیپ  ) شما را در اسنیپ پست های جدید خواهند دید همچنین مهم نیست که فقط با پیروان و افرادی که دنبال می کنید تعامل داشته بلکه هر کاربری که به سمت شما بیاید الگوریتم اینستاگرام محتوای شما را ارزشمندتر قلمداد خواهد کرد.

۲-تمرکز بالا روی استوری های واقعی

اینستاگرام از یک برنامه  اشتراک گذاری عکس به یک جامعه داستان پردازی تبدیل شده است . بسیاری از افراد از حساب های اینستاگرام خود به عنوان سکوهای “میکروبلاگینگ” استفاده می کنند که در آنجا تجربیات خود را به اشتراک می گذارند ، مشاوره می دهند و کلیاتی آن را در قالب متن ، تصاویر یا ویدیوها استوری میکنند . این کار بروزترین روش افزایش فالوور اینستاگرام شناخته شده است که البته تعامل نیز باید به بهترین شکل زیر مجموعه کار شما در این روش باشد.

۳-روی هشتگ های کوچکتر متمرکز شوید

با عکس های زیادی که هر روز به اشتراک گذاشته می شود ، پیدا کردن اهداف کاربران راحت است و میتوانیم بهترین راه هشتگ گذاری در اینستاگرام را پیدا کنیم .  به خصوص هنگام استفاده از هشتگ هایی که صدها میلیون پست دارند میتوان به راحتی خاص ترین هشتگ ها را پیدا کرد . دنبال کردن فرمول صحیه هشتگ های اینستاگرام از دیگر معیارهای تغییر الگوریتم اینستاگرام است و شما هم برای تعامل در اینستاگرام و هم جذب لایک ، کامنت ، دایرکت ها برای جمع آوری فالوور و رشد حساب خود به آنهانیاز مبرم دارید.

  • به همین دلیل است که باید هشتگ های پر طرفدار را فراموش نکنید
  • (خوب … نه به طور کامل بلکه بیشتر آنها) و روی موارد کوچکتر تمرکز کنید.
  • و بعد از پیدا کردن پر کاربردترین آنها می توان آن را در هشتگ های پست یا استوری نیز اعمال کرد!
  • به همین دلیل فقط هشتگ های تصادفی اضافه نکنید !
  • شما باید  در استفاده از هشتگ ها  هوشمند باشید !
  • برای تحقیق در مورد هشتگ ها وقت بگذارید و بهترین موارد پیدا کنید!

نکته : منظور ما از هشتگ های کوتاه آنهای نیستند که رقابت بسیار بالایی دارند بلکه آنهایی مد نظر ما است که خاص و اتفاقا رقابت پایین تری دارند و همچنین مناسب با پست شما میباشد.

الگوریتم اینستاگرام برای استوری ها و قسمت اکسپلور (کاوش) چطور کار می‌کند؟؟

قسمت اکسپلور نیز کاملاً بر اساس الگوریتم اینستاگرام عمل می‌کند به طوری که پست‌هایی که در آن نمایش داده می‌شود براساس افرادی است که دنبال می‌کنید یا پست‌هایی که دوست دارید انتخاب می‌شوند.

در این قسمت می‌توانید کانال‌های ویدیویی را نیز مشاهده کنید که به صورت خودکار بر اساس موضوعاتی خاص دسته بندی شده‌اند.

به طور کلی صفحه اکسپلور و فید بسیار شبیه به هم هستند چرا که الگوریتم طوری رفتار می‌کند که پست‌هایی که برای شما نمایش می‌دهند بر اساسی است که فکر می‌کنند شما آن‌ها را بیشتر دوست دارید.

علاوه بر پست، در قسمت بالایی شاهد استوری هایی در خصوص موضوعات مورد علاقه شما وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز لذت ببرید.

صفحه نتایج هشتگ ها نیز همچنین از قوانین الگوریتم اینستاگرام که در بالا ذکر شده است پیروی می‌کند. اگر تا به حال هشتگی را جستجو نکرده‌اید، پس از جستجو ۹ پست برتری که در این خصوص وجود دارد را در بالای صفحه خواهید دید.

بر اساس صفحه‌ی اکسپلور، این صفحه و پست‌های موجود در آن بر اساس فاکتورها و عواملی مانند تعامل، تعداد لایک و کامنت و… نمایش داده می‌شوند. البته این به موضوع هر هشتگ بستگی دارد اما در صفحه‌ی اکسپلور، به منافع شخصی شما بستگی دارد.

استوری ها نیز تحت تأثیر این الگوریتم قرار می‌گیرند. به طور معمول استوری هایی که زودتر از بقیه می‌بینید، مربوط به حساب‌هایی است که بیشترین ارتباط را با آن‌ها دارید، چه از طریق پست، چه از طریق استوری و دایرکت.

گروه فنی مهندسی زرین هور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا