اپلیکشن هاترفند هاترفندهای اندرویدتکنولوژینرم افزار

آموزش حذف پس زمینه عکس در اندروید

برای اینکه بتوانید تصویر پس زمینه را حذف کنید باید نرم‌افزاری را به نام Eraser را نصب کنید. برای اینکه بتوانید از تمامی امکانات برنامه Eraser استفاده کنید باید آخرین نسخه از آن را بر روی دستگاه هوشمند خود نصب کنید. پس از نصب این برنامه آن را بر روی دستگاه هوشمند خود اجرا کنید.

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود اپلیکیشن Eraser

برای انتخاب تصویر مورد نظر خود گزینه Load a Photo را انتخاب کنید.

پس از اینکه تصویر مورد نظر خود را انتخاب کردید از قسمت پایین صفحه گزینه Extract را انتخاب کنید. در بخش بالای صفحه نمایش دستگاه اندروید خود گزینه‌های قرمز رنگ Remove Keep را مشاهده می‌کنید. با انتخاب گزینه قرمز رنگ و قرمز کردن بخش‌هایی از عکس مورد نظر می‌توانید آن قسمت‌ها را حذف کنید. رنگ آبی برای بخش‌هایی که قصد حذف کردن آن را ندارید به کار گرفته می‌شود.


با انتخاب گزینه Auto می‌توانید این کار را به صورت خودکار انجام دهید. در برخی از موارد این گزینه می‌تواند بخش‌هایی که به صورت خودکار حذف شده را با استفاده از گزینه Extract باز گردانید.

در انتهای کار برای ذخیره عکس پس زمینه، پس از انجام مراحل گفته شد گزینه Auto را انتخاب کنید. سیستم عامل اندروید امکانی را برای کاربران خود به وجود آورده است که می‌توانند با انتخاب عدهای پایین صفحه بهترین حالت را برای تصاویر خود انتخاب کنید و آن را ذخیره Save کنید.

برنامه دیگری نیز برای حذف پس زمینه عکس در اندروید وجود دارد که برای استفاده از تمام امکانات آن باید آخرین نسخه از آن برنامه را نصب کنید. پس از نصب برنامه آن را بر روی دستگاه هوشمند اندرویدی خود اجرا کنید. گزینه‌های فراوانی برای ایجاد تغییر در تصویر برنامه‌های اندرویدی وجود دارد.

گرفتن عکس از طریق دوربین گوشی تلفن همراه با نام Take Photo، Album برای انتخاب عکس از گالری، Search برای جستجوی عکس، Pattern برای انتخاب رنگ عکس پس‌زمینه به کار گرفته می‌شود.

بهترین حالت برای استفاده از این برنامه استفاده از بخش Album است. می‌توانید عکس مورد نظر خود را انتخاب کرده و تغییرات دلخواه خود را بر روی آن تصویر اعمال کنید.

امیدوارم این آموزش کاربرردی باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا