ترفند هاترفند های ویندوز

زیرنویس سازی فارسی و تمامی زبان ها در یوتیوب

همه ما به خوبی میدانیم که یوتیوب بزرگترین و جامعترین وبسایت رسانه تصویری در جهان است که از تمامی جهات و موضوعات و از سرتاسر دنیا طرفدار و بیننده دارد و از آموزش های خیلی تخصصی همچون علوم روز دنیا تا گیم پلی ها و تریلر و فیلم و سریال ها و هزاران موضوع گوناگون در آن موجود است.

حالا سوال این است که مثلا من ایرانی بخواهم یک کلیپ آموزشی با زبانی دیگر درحالی که اصلا آن زبان را بلد نیستم و بخواهم که ببینم چه باید کرد؟ یا باید از مترجم استفاده کنم که هزینه ی بسیار گزافی را در بر میگیرد یا بیخیال دیدن آن شوم ولی ما در اینجا قصد داریم بصورت رایگان این مشکل بزرگ را رفع کنیم و شما عزیزان در اوج لذت پا به یوتیوب بگذارید و از دیدن آنها لذت ببرید.

بی درنگ به سراغ آموزش میرویم:

توجه:

حتما دقت بفرمایید که ویدیو کلیپ هایی قابلیت زیرنویس دارند که گزینه cc که در یک مستطیل که در کنار آیکون Settings قرار دارد را دارا باشد میتوان به زیرنویس تبدیل نمود.

البته خوشبختانه اکثر ویدیو کلیپ ها این قابلیت را دارند

مرحله اول:

گزینه CC که مخفف : Subtitles/closed caption را میزنیم و اگر درست عمل کرده باشید یک نوار قرمز رنگ زیر آیکون مستطیل شکل ایجاد میشود.

مرحله دوم:

سپس روی آیکون Settings کلیک کرده و یک منو نمایش داده میشود.

در منو به نمایش درآمده گزینه Subtitles/CC انتخاب میکنیم.

مرحله سوم:

سپس یک منو جدید نمایش داده میشود و در منو جدید به پایین فهرست منو آمده و گزینه auto-translate را میزنیم

مرحله چهارم:

در مرحله پایانی یک لیست از زبان های رسمی کشورها به نمایش داده میشود و کمی به پایین لیست می آییم و گزینه Persian را انتخاب میکنیم و بعداز چند ثانیه زیرنویس فارسی نمایش داده میشود.

نتیجه:

امیدوارم این آموزش مفید بوده باشه براتون.

سوالات و نظرات خود را در کامنت برامون بنویسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا