PowerPoint

اضافه کردن صوت به اسلایدهای پاورپوینت

اضافه کردن صوت به اسلایدهای پاورپوینت ،برای همه ی ما پیش آمده که گاهی یک فیلم را بدون صدا نگاه کرده ایم.گاهی برای چند لحظه و گاهی حتی برای چند دقیقه این کار تکرار شده است.یکی دیگر از خاطراتی که همه ی ما با فیلم های صامت داریم توام با نام چارلی چاپلین است.شاید مشهور ترین کمدین در سطح جهان .

اما هدف از اشاره به فیلم های صامت توجه به اهمیت صدا در کنار تصویر است.معمولا در ارائه های جامع و در سطح کوچک ما عادت کرده ایم که اسلاید ها نمایش داده شوند و ما به تماشای آن ها بپردازیم.یک نفر برای ما آن ها را توضیح دهد و ما توضیحات را با نوشته ها مچ کنیم.

اما همین کار و همین روند و نگاه می تواند برای ما مشکل ساز شود.کافی است تا ما با ریتم آن همسو شویم و آنگاه ذهن اتوماتیک شروع به حذف صدا می کند.و ما هواسمان از توضیحات پرت می شود.اما وجود صوت می تواند این خلا را پر کند.

وجود صوت چه به عنوان پس زمینه و چه به عنوان قسمت های کوتاه می تواند تکرار ریتم را بشکند و ذهن را از این یکنواختی خارج سازد.

اضافه کردن صوت به اسلایدهای پاورپوینت

برای اینکار ابتدا به سربرگ insert رفته و به گروه media می رویم.

از آنجا گزینه ی audio را انتخاب می کنیم.

اضافه کردن صوت به اسلایدهای پاورپوینت

و از آنجا نیز دو گزینه برای ما نمایش داده خواهد شد:

اضافه کردن صوت به اسلایدهای پاورپوینت
  • audio on my pc برای وارد کردن یک موسیقی که در سیستم خود داریم
  • record audio برای ضبط صوت و وارد کردن آن در اسلاید مورد نظر
اضافه کردن صوت به اسلایدهای پاورپوینت

پنجره ای باز می شود که از آن می توانید نام صوت را مشخص نمایید.همچنین کلید های شروع ،پایان و اجرا نیز در این پنجره وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا