اخبارترفند هاشبکه

جست و جوی عکس در گوگل

جست و جوی عکس در گوگل ،بسیاری از مواقع پیش آمده که ما در گوگل سرچ کرده ایم و این سرچ کردن برای ما منتج به یک عکس شده است.اما این عکس دارای کیفیت کمی بوده و نمی تواند نیاز های ما مرتفع سازد به همین جهت دوباره سعی در سرچ مجدد میکنیم.در پاره ای دیگر از موارد یک عکس چشممان را گرفته اما ادیت شده است و ما دنبال اصل آن میگردیم.گاهی مشخصات و موقعیت یک عکس برایمان مهم است.

در تمای موارد گفته شده و بسیاری دیگر از موارد ما نیاز داریم تا مستقیما خود عکس را به سرچ بگذاریم.این قابلیت را موتور جست و جوی گوگل سال هاست که در اختیار ما قرار داده است.برای اینکار با ما همراه باشد.

بدون این که خودتان را به دردسر بیاندازید، به مقصود خود خواهید رسید. در نتیجه باید عکس مورد نظر خود را آپلود کنید تا گوگل بتواند مشابه آن را به شما نشان دهد. بسیاری از افراد برای این کار از موتور های جستجو کننده عکس در گوگل استفاده می کنند که در اینترنت قابل دسترسی است اما بسیاری از ما فقط به خود گوگل دسترسی داریم.

شما نیز می توانید از ویژگی سرچ گوگل از طریق عکس، هم در کامپیوتر و هم در گوشی موبایل خود استفاده کنید. گوگل به شما اجازه می دهد که تصاویر را از داخل کامپیوتر آپلود کنید تا بتوانید تصاویر مشابه آن را پیدا کنید.

در گوشی موبایل گزینه ای در دسترس برای آپلود عکس وجود ندارد اما می توانید از برنامه جستجوی معکوس، استفاده کنید که نتایج مشابهی را مثل کامپیوتر در اختیار شما قرار می دهد. پس نگران نباشید. در این قسمت از سایت به شما یاد می دهیم که چگونه عکس ها را از طریق برنامه جستجوی معکوس آپلود کنید.

استفاده از جستجوی عکس در گوگل از طریق آپلود کردن عکس

اگرچه گزینه آپلود عکس فقط برای کاربران کامپیوتر در دسترس می باشد اما برای گوشی موبایل هم می توانید از برنامه جستجوی معکوس استفاده کنید و عکس را به راحتی آپلود کنید:

۱- لینک images.google.com را از هر مرورگری که می خواهید، روی کامپیوتر باز کنید. بعد از آن روی آیکون دوربین ضربه بزنید که به جستجوی تصاویر می پردازد.

۲- روی گزینه آپلود عکس (علامت دوربین) کلیک کنید و سپس روی دکمه مرورگر برای آپلود کردن عکس روی کامپیوتر، ضربه بزنید. همچنین می توانید URL عکس را نیز کپی پیست کنید.

۳- بعد از اینکه عکس را آپلود کردید، گوگل نتایج مورد نظر را برای شما پیدا خواهد کرد.

نصب برنامه جستجو با عکس برای اندروید و آیفون

۱- برنامه جستجوی عکس اندروید

این برنامه استفاده بسیار راحتی دارد و فقط کافی است که برنامه را باز کنید و تصویری که می خواهید را آپلود کنید. سپس روی دکمه جستجو بزنید که دانلود آن را در این قسمت قرار خواهیم داد.

دانلود این برنامه

۲- برنامه جستجوی عکس آیفون

این برنامه برای سیستم عامل ios می باشد که می توانید از طریق آن، عکسی را که خواستید آپلود کنید.

دانلود این برنامه

۳- جستجوی معکوس روی وب سایت

می توانید نتیجه جستجو یا هر تصویری را به هر صورتی که می خواهید، به دست بیاورید. این برنامه را باید روی مرورگر کروم باز کنید. اگر از مرورگر کروم روی کامپیوتر استفاده می کنید، می توانید از جستجوی معکوس عکس در گوگل از طریق کلیک راست روی هر تصویر که می خواهید نیز استفاده کنید که مراحل آن شامل موارد زیر می باشد:

هر سایتی را که می خواهید روی مرورگر کروم جستجو و باز کنید، سپس نتایج مورد نظر را به شما نشان خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا