اپلیکشن ها

دانلود اپلیکیشن Gradient ؛ برنامه شباهت چهره با افراد معروف

دانلود اپلیکیشن Gradient ؛ برنامه شباهت چهره با افراد معروف : برنامه شباهت چهره گرادینت توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کرده است. در این مقاله به معرفی این اپ و نگرانی‌های امنیتی پیرامون آن خواهیم پرداخت.


آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • دانلود اپلیکیشن Gradient ؛ برنامه شباهت چهره با افراد معروف و بازیگران
  • اپلیکیشن گرادینت (Gradient) چیست ؟
  • ویژگی های برنامه شباهت چهره گرادینت
  • چطور از برنامه Gradient استفاده کنیم؟
  • آیا برنامه شباهت چهره گرادینت امن است؟

دانلود اپلیکیشن Gradient ؛ برنامه شباهت چهره با افراد معروف

مدتی است که کاربران شبکه های اجتماعی عکس های خود را به همراه تصویری از یک هنرپیشه شناخته شده که بیشترین شباهت را به آنها دارد با دوستان خود به اشتراک می گذارند و این در واقع ترفند تازه شبکه های اجتماعی است. آنچه این تب را داغ کرده نوعی نرم افزار ویرایش عکس به نام اپلیکیشن Gradient است که امکانات متعددی دارد اما قابلیتی که بیشتر از همه توجه کاربران را به خود جذب کرده Doppelganger است.

برای استفاده از این قابلیت که در واقع هنرپیشه همزاد شما را پیدا می کند کافیست عکسی از خود را آپلود کنید تا برنامه به شما بگوید که بیشتر به کدام چهره مشهور شباهت دارید.

استفاده از این اپ به مدت سه روز رایگان است و سپس کاربران باید ماهانه مبلغ ۲۰ دلار را پرداخت نمایند هرچند که هم اکنون اپلیکیشن Gradient جایگاه نخست را در میان اپ های رایگان اپ استور دارد و می توان گفت که یک شبه به شهرتی باورنکردنی رسیده است.


اپلیکیشن گرادینت (Gradient) چیست ؟

اپلیکیشن Gradient یک نرم افزار ویرایش عکس و پرتره سلفی جدید است که همراه با ده ها ویژگی شگفت انگیز، ابزار اختصاصی و فیلترهای دستچین شده می باشد. با این برنامه ویرایش عکس اندروید دیگر هیچ عکس بدی برای شما وجود نخواهد داشت زیرا هر چیزی که برای زیبایی یک عکس نیاز دارید هم اکنون در این ویرایشگر قرار گرفته است. Gradient Photo Editor با پیشرفته ترین فن آوری های هوش مصنوعی و زیباسازی ساخته شده است که به شما کمک می کند عکس های خود را در چند ثانیه به کمال برسانید. این برنامه توسط کمپانی TICKET TO THE MOON, INC توسعه یافته و منتشر شده است.


دانلود اپلیکیشن Gradient

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون


قابلیت های برنامه Gradient :

  • دارای ابزارهای زیبایی برای زیباتر کردن عکس سلفی و پرتره
  • امکان تغییر اندازه لب ها و چشم ها، تغییر رنگ مو ، تغییر رنگ پوست و …
  • هوش مصنوعی فوق العاده
  • دارای ابزارهای زیبایی برای زیباتر کردن عکس سلفی و پرتره
  • امکان اعمال فیلتر های مختلف برای افزایش جذابیت تصاویر
  • نسخه کامل و دارای تمامی امکانات!
  • قابلیت یافتن معروف ترین افراد شبیه به شما!

چطور از برنامه Gradient استفاده کنیم؟

در مرحله اول باید اپلیکیشن Gradient را از لینک‌هایی که در بالا قرار دادیم دانلود و نصب کنید. زمانی که برنامه را باز میکنید ، بر روی دکمه CONTINUE ضربه بزنید.

در صفحه بعدی شما میتوانید برنامه را به مدت سه روز به صورت رایگان استفاده کنید یا اینکه آن را خریداری کنید. برای گذشتن از این صفحه بر روی علامت ضربدر در بالا سمت چپ صفحه ضربه بزنید.

در پایین صفحه و قسمت Who’s Your Twin بر روی TRY NOW ضربه بزنید یا اینکه بر روی Fun ضربه بزنید و در قسمت Look Like بر روی TRY NOW ضربه بزنید.

دانلود اپلیکیشن Gradient ؛ برنامه شباهت چهره با افراد معروف

در مرحله بعدی تصویر چهره خود را انتخاب کنید.

پس از آن برنامه بر اساس هوش مصنوعی خود چهره ای که به شما شباهت دارد را نمایش میدهد.

در پایان می‌توانید نتیجه را در شبکه‌های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید.


آیا برنامه شباهت چهره گرادینت امن است؟

در اوایل امسال و پس از افشای ارتباطاتی میان اپلیکیشن FaceApp و سرویس‌های اطلاعاتی روسیه نگرانی‌هایی از بابت امنیت این برنامه مطرح شد. اکنون با عرضه برنامه گرادینت و قرار گرفتن آن در کانون توجهات شک و تردیدهای مشابهی در ارتباط با امنیت این اپ و تصاویری که کاربران به سرورهای آن آپلود می‌کنند بوجود آمده است. بر اساس شرایط و مقررات استفاده از خدمات و سرویس‌های گرادینت «این برنامه دارای حق مالکیت بر محتوایی که کاربر آپلود می‌کند و یا محتوایی که با استفاده از برنامه آن‌ها را ویرایش می‌کند نیست.»

اما مورد عجیب جمله‌ای است که در ادامه جمله بالا آورده شده: «شما بدین وسیله به اپلیکیشن Gradient اجازه می‌دهید که به شکل غیر اختصاصی، بدون پرداخت حق بهره مالکانه و با امکان انتقال این اجازه به افراد و کمپانی‌های سوم شخص از محتوای شما، با پیروی از سیاست ما در قبال حریم خصوصی، برای ارائه سرویس در سطح جهان استفاده کند.» این برنامه مدعی است که اطلاعات مربوط به چهره کاربران در سرورهای آن ذخیره نشده و از دستگاه مورد استفاده کاربر خارج نخواهد شد اما از آن برای بهبود، آزمایش و نظارت بر عملکرد گرادینت استفاده خواهد شد. بر اساس گزارش وبسایت Mic شرکت سازنده این اپلیکیشن یعنی Ticket To The Moon، در ایالت دلاور آمریکا قرار دارد.

این وبسایت در ادامه گزارش داده که با جستجوی آدرس این شرکت به جای Ticket To The Moon به یک کمپانی سرمایه گذاری بین‌المللی به نام Meihua Capital Partners LLC برخورده است. بنابر این با اطمینان نمی‌توان در مورد سازندگان این برنامه و اهدافشان اظهار نظر کرد.


نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. ☺

آرزو حسینی

مدیر گروه فنی مهندسی زرین هور آرزوهای زندگیمان را به اهداف زندگیمان تبدیل کنیم تا برای رسیدن به آنها تلاش کنیم نه اینکه فقط دعا کنیم...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا