ترفند هاتکنولوژی

ساخت گیف با سایت‌های آنلاین

ساخت گیف با سایت‌های آنلاین ،امروزه داشتن یک وبسایت خوب برای هر شخص و یا برندی و یا به عبارت دیگر هر شخص حقیقی یا حقوقی یک نیاز حیاتی در بازار کسب و کار تعریف میشود.پس از مدتی متوجه خواهید شد که یک وبسایت پر بازده علاوه بر داشتن کد نویسی و برنامه نویسی عالی در پشت صحنه باید دارای مجموعه ای از جذابیت های بصری نیز باشد.قسمتی از این جذابیت های بصری را تصاویر متحرک یا همان گیف ها تشکیل میدهند.

گیف های درون سایت ما میتوانند تهییج کننده ی مخاطب برای خرید جنس و کالایی خاص و یا دریافت خدمات و حتی بازدید از قسمت خاصی از وبسایت ما باشند.علاوه بر آن گاهی این گیف ها متعلق به وبسایت ما نیستند و این ما هستیم که داریم برای وبسایت های دیگر تبلیغ میکنیم.گاهی هم با همین گیف ها در وبسایت های دیگر برای خودمان تبلیغ میکنیم.

گاهی تبریک یک عید و یا انتقال یک حس در وسط یک چت نیز میتواند توسط یک گیف بسیار راحت تر و ذلپذیر تر از جملات طولانی باشد.

با توجه به همه ی کاربرد های بالا و بسیاری دیگر از کاربرد ها که در این مقاله فرصت اشاره به آن ها وجود ندارد،اما همه ی آن ها به این نکته می انجامد که گیف ها بسیار گسترده در عرصه ی دنیای مجازی کاربرد دارند و از همین روست که طراحی هرچه زیباتر آن ها بسیار کاربردیست.

در اصل گیف ها تصاویری هستند که درست مانند فریم های یک فیلم پشت سر هم اجرا میشوند و یک حالت جلب توجه را برای نگاه های بازدید کنندگان را ایجاد میکنند.اما ساخت گیف ها برای همه ساده نیست ،ولی راه های ساده ای نیز برای این کار وجود دارد.ما میتوانیم عکس های خود را در یک وبسایت آپلود کنیم و سپس توسط این سایت ها آن ها را به گیف تبدیل کنیم.

BlogGIF

با استفاده از ابزار های ویرایشی مختلف، BlogGIF یک ابزار بسیار عالی برای ساخت GIF های متنوع به حساب می آید. با این ابزار شما می توانید افکت های متحرک، متن و رنگ های مختلف به GIF خود اضافه کنید. همچنین می توانید تا روی GIF خود موزیک بگذارید و یک فایل GIF متحرک بسازید.

Giphy

اگر می خواهید یک فایل GIF ابتدایی برای کسب و کار خود ایجاد کنید، بهتر است از Giphy استفاده نمایید. شما می توانید تصاویر مختلف را کنار هم قرار داده تا آنها را به صورت یک GIF یک پارچه در آورید. پس از آن می توانید به آن استیکر های متنوع و کپشن های مختلف اضافه کنید. Giphy از لینک های Youtube، Vimeo و Giphy پشتیبانی می کند.

GIMP

GIMP یک ویراستار عکس ساده و متن باز است که به شما اجازه می دهد تا GIF تولید کنید. در این ابزار شما ورودی شما عکس و خروجی شما فایل های ویدئویی هستند. این ابزار امکانات ویرایشی بسیاری در اختیار شما قرار داده و در انتها به شما فایل GIF تحویل می دهد.

Imgflip

با Imgflip می توانید GIF هایی با کیفیت بالا برای youtube یا سایت های دیگر درست کنید. این ابزار ساخت GIF بسیار ساده بوده و گزینه های مختلفی برای ویرایش دارد. فقط باید توجه داشته باشید که این سایت روی GIF ها خروجی علامت سایت خود را قرار می دهد که البته با خرید اکانت اصلی و پولی این مساله هم رفع می شود.

Ezgif

EZgif یک ابزار رایگان برای ساخت GIF است که امکانات ابتدایی ویرایش عکس را در اختیار شما قرار می دهد. با این ابزار شما می توانید GIF های مختلف را ویرایش کنید و یا حتی تغییر سایز دهید و افکت های مختلف روی آن بگذارید. اگر بخواهید یک قسمت عکسی را جدا کنید، Ezgif به شما این قابلیت را می دهد. تنها کافیست که یک فایل GIF را در آن آپلود کرده و قسمتی که می خواهید بریده شود را انتخاب نمایید.

Picasion

شما می توانید بین ۲ تا ۱۰ عکس آپلود کرده و GIF هایی رایگان تولید کنید. همچنین می توانید این GIF ها را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا یک عکس را تغییر سایز داده و با اضافه کرده افکت های مختلف یک آواتار ایجاد کنید.

Gickr.com

با این ابزار شما می توانید به صورت رایگان GIF تولید کنید. از تصاویر آنلاین استفاده کنید یا تصاویر خود را آپلود نمایید تا یک اسلاید شو، کارتن، بنر و … بسازید.

GIFMaker.me

این یک سایت ساده و کاربردی برای ساخت GIF، اسلاید شو و تصاویر متحرک به حساب می آید. جالب است بدانید که برای استفاده از این سایت نیازی به ثبت نام نیست و شما به سادگی می توانید آواتار های متحرک و GIF برای شبکه های اجتماعی، بلاگ ها، سایت ها و یا هر جای دیگری بسازید و از آن لذت ببرید.

GIFPal

 یک GIF ساز آنلاین رایگان است که به شما اجازه می دهد از طریق عکس های روی رایانه یا از طریق وب کم GIF های متحرک بسازید. در این سایت شما می توانید میزان نور، رنگ و کنتراست را تعیین کرده و در حدود ۳۰ افکت زیبا به فایل خود اضافه نمایید.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا