اپلیکشن هاترفند هاترفند های ویندوزشبکه

 نحوه حذف خودکار تاریخچه یوتیوب

نحوه حذف خودکار تاریخچه یوتیوب ،حریم خصوصی در فضای مجاری به یک مسئله مهم تبدیل شده است. در نتیجه ، خدمات بیشتر و بیشتری در حال افزودن ویژگی هایی هستند که با نگرانی های مربوط به حریم خصوصی کاربران است. اگر کاربر YouTube هستید، احتمالاً یکی از این نگرانی ها مشاهده تاریخچه شماست ، که می تواند بیشتر از آنچه احتمالاً می خواهید از آنها مطلع شوید ، در مورد شما بازگو کند.

یکی از راه های جلوگیری از این نوع نفوذ ، حذف تاریخچه یوتیوب است. در حالی که قبلاً می توانستید تاریخچه خود را به صورت دستی حذف کنید، Google اخیراً این فرایند را به صورت خودکار انجام داده است ، بنابراین دیگر نیازی برای انجام منظم این کار نیست.

برای تاریخچه YouTube خود به Activity controls بروید. برای رسیدن مستقیم به آنجا می توانید به لینک زیر بروید ، یا می توانید از صفحه اصلی حساب Google خود شروع به کار کنید. 

https://myactivity.google.com/activitycontrols/youtube

بر روی برگه “Data & personalizations”، سپس “YouTube history” > ” Manage activity.” بروید و کلیک کنید.

در YouTube History ، دو کادر را مشاهده خواهید کرد. کادر سمت راست به شما کمک می کند تعیین کنید که تاریخچه مشاهده و جستجوی YouTube شما حذف می شود یا خیر. 

اگر قبلاً در این صفحه نبودید ، احتمالاً می گوید “فعالیت را ادامه دهید تا آن را به صورت دستی حذف نکنید.” درست زیر این لینک روی  “Choose to delete automatically ” کلیک کنید.

می توانید انتخاب کنید که Google سابقه YouTube خود را بعد از سه ماه یا بعد از ۱۸ ماه حذف کند. بر روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید.

اولویت خود را تأیید کنید. اگر چیز دیگری دارید که بلافاصله حذف می شود ، گوگل در این مرحله به شما خواهد گفت (زیرا این سن بالاتر از سه یا ۱۸ ماه است).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا