اپلیکشن هاترفند هاترفندهای اندروید

تست سلامت باتری گوشی اندرویدی

تست سلامت باتری گوشی اندرویدی ،بخش قابل توجهی از زندگی روزمره ی ما امروزه نیاز به گوشی دارد.این واقعیت را اگر بپذیریم ،به اهمیت نقش گوشی ها در زندگی خود پی خواهیم برد.اما بخش مهمی از کارکرد گوشی ها به قدرت باتری گوشی ها بستگی دارد.

هنگامی که اقدام به خرید گوشی میکنیم ، طبیعتا از روی مشخصات باتری به قابلیت ها و امکانات آن ها پی خواهیم برد.

اما بعد از هز بار شارژ و دشارژ شدن باتری ،باتری قسمتی از توان خود را از دست می ذهد و اسن امر منجر به نیاز به شارژ با فاصله های زمانی کوتاه تر می شود.حتی گاهی ممکن است ما را در محیط بیرون از خانه و عدم دسترسی به پریز برق ،با خاموشی گوشی مواجه کند .

اما باید با این واقعیت زمانی بیشتر روبرو میشویم که بخواهیم یک گوشی دست دوم را خریداری کنیم.گوشی های امروزه قابلیت این را ندارند که باتری را در بیاوریم ولی با مجموعه ای از کد های دستوری و یا نرم افزار های مخصوص اینکار میتوان از میزان سلامت باتری اطمینان حاصل کرد.که در ذیل به چند روش از آن ها اشاره خواهیم داشت.

کد دستوری تست سلامت باتری گوشی

در این بخش چندین کد دستوری را برای برند های مختلف قرار داده ایم تا بتوانیم از آن ها برای دریافت اطلاعات گوشی از جمله اطلاع از میزان سلامت باتری اطلاع پیدا کنیم.این نکته را مد نظر داشته باشید که گاهی با توجه به آپدیت ها این کد ها روی برند های دیگر نیز دارای عملکرد های مشابه و یا متفاوتی هستند.

برند گوشیکد دستوری
کد تست باتری گوشی اچ تی سی#۰۲۲۸#*
کد تست باتری گوشی هواوی*#*#۲۸۴۶۵۷۹#*#*
کد تست سلامت باتری گوشی شیائومی*#*#۶۴۸۵#*#*
کد تست باتری گوشی سونی* # * # ۷۳۷۸۴۲۳ # * # *
کد تست باتری گوشی ال جی* #* #۴۶۳۶ #* #*
کد دستوری تست سلامت باتری

سنجش سلامت باتری سامسونگ

گوشی های سامسونگ با دارا بودن تنوع بسیار زیاد همواره از صدر نشینان حوزه ی گوشی های موبایل بوده اند.این برند ها و گوشی ها همواره بخش قابل ملاحظه ای از بازار را در اختیار خود دارند.اما سیاست های شرکت سامسونگ بر این اساس است که تست باتری را به نرم افزار های تست این کار بسپارد البته در بعضی مدل ها با استفاده از کد دستوری #۰۲۲۸#* نیز اطلاعاتی را در خصوص گوشی و باتری در اختیار ما قرار می دهد.

اپلیکیشن های تست باتری اندروید(AccuBattery)

برای تست میزان کارکرد و سلامت باتری گوشی میتوان اپیکیشن های بسیاری را با یک جست و جوی ساده یافت.یکی از بهترین نرم افزار ها ،نرم افزار AccuBattery است که دارای طراحی بسیار ساده و البته امکانات بسیار حرفه ای است.

برنامه AccuBattery را می‌توانید از گوگل پلی استور دانلود کرد.در زیر لینک دانلود را برای شما قرار داده ایم.

لینک دانلود AccuBattery

تست سلامت باتری گوشی اندرویدی ،بخش قابل توجهی از زندگی روزمره ی ما امروزه نیاز به گوشی دارد.این واقعیت را اگر بپذیریم ،به اهمیت نقش گوشی ها این برنامه ظرفیت فعلی باتری و میزان مصرف شارژ آن را در طول زمان نشان می‌دهد. استفاده از برنامه سلامت باتری روشی برای تعیین کل مصرف باتری گوشی در هنگام اجرا شدن هر یک از برنامه‌های نصب شده را در پس زمینه ارائه می‌دهد و همچنین مدت زمانی که گوشی بدون شارژ روشن می‌ماند را مشخص می‌کند. لازم به ذکرست که از اپلیکیشن مذکور می‌توان برای اندازه‌گیری میزان جریان شارژ و تخلیه باتری و دستیابی به نگاهی کلی در این زمینه و تست باتری گوشی های اندروید استفاده کرد.برای این کار کافی است اپلیکیشن را نصب کنید و وارد سربرگ health بشویم.اطلاعات به ما نمایش داده خواهد شد.

ا

این برنامه به صورت لحظه به لحظه گوشی شما را تحت رصد دارد و مصرف انواع اپلیکیشن ها و همچنین میزان و نحوه ی تخلیه و شارژ گوشی شما را را شناسایی میکند.پس هرچه مدت زمان طولانی تری روی گوشی شما نصب باشد اطلاعات دقیق تری را محاسبه خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا